Laptops:
Sinds 2015 wordt er maximaal ingezet op laptops in plaats van desktops. Ieder jaar wordt vervanging voorzien van de huidige desktopinfrastructuur.
Bij de ingebruikname van een laptop blijft het scherm, toetsenbord en muis van de te vervangen desktop wel behouden. Daarnaast krijgt men een docking station ter beschikking.
Voor 2023 wordt er 250.000 euro inclusief btw gegund aan Realdolmen hiervoor.
Klein materiaal en telefonie:
Gedurende het jaar worden er meerdere kleine hardware items aangekocht die noodzakelijk zijn om aan de noden te voldoen van zowel dienst Informatica als aan de andere stadsdiensten. Hiervoor wenst dienst Informatica een bedrag van 25.000 euro inclusief btw vast te leggen.
Hiernaast worden er ook jaarlijks telefonie hardware aangekocht om aan de noden van het stadsbestuur te voldoen. Hiervoor wenst dienst Informatica een bedrag van 20.000 euro inclusief btw vast te leggen.
De gemeenteraad keurt goed dat de aankoop van ICT-materiaal, zijnde laptops/docking stations/muizen/draagtassen, voor 2023 wordt afgenomen binnen het raamcontract gegund aan Realdolmen NV, A. Vaucampslaan 42, 1654 Huizingen, BE0429037235 voor 250.000 euro inclusief btw.
Deze uitgave wordt benomen van volgende boekhouddimensies: rekening 24020001, beleidsitem BI011906 en actie SANP00009. Budgetjaar 2023.
De gemeenteraad keurt goed dat de aankoop van klein ICT-materiaal, voor 2023 wordt afgenomen binnen het raamcontract gegund aan Realdolmen NV, A. Vaucampslaan 42, 1654 Huizingen, BE0429037235 voor 25.000 euro inclusief btw.
Deze uitgave wordt benomen van volgende boekhouddimensies: rekening 24020001, beleidsitem BI011906 en actie SANP00015. Budgetjaar 2023.
De gemeenteraad keurt goed dat de aankoop van telefoniemateriaal, voor 2023 wordt afgenomen binnen het raamcontract gegund aan Realdolmen NV, A. Vaucampslaan 42, 1654 Huizingen, BE0429037235 voor 20.000 euro inclusief btw.
Deze uitgave wordt benomen van volgende boekhouddimensies: rekening 61510000, beleidsitem BI011906 en actie SANP00047. Budgetjaar 2023.