Terug
Gepubliceerd op 01/06/2023

2023_GR_00206 - Politie - aankoop van divers meubilair - voorstel - wijze van gunnen - goedkeuring.

Gemeenteraad
di 30/05/2023 - 18:30 Stadhuis
Goedgekeurd

Samenstelling

Aanwezig

Annick Lambrecht; Dirk De fauw; Mathijs Goderis; Mercedes Van Volcem; Franky Demon; Jasper Pillen; Nico Blontrock; Pieter Marechal; Pablo Annys; Hilde Decleer; Yves Buysse; Martine Matthys; Jean-Marie De Plancke; Dolores David; Jos Demarest; Pascal Ennaert; Sandrine De Crom; Pol Van Den Driessche; Mieke Hoste; Martine Bruggeman; Geert Van Tieghem; Sandra Wintein; An Braem; Alexander De Vos; Karin Robert; Stefaan Sintobin; Carlos Knockaert; Nele Caus; Raf Reuse; Karel Scherpereel; Doenja Van Belleghem; Olivier Strubbe; Janos Braem; Benedikte Bruggeman; Andries Neirynck; Barbara Roose; Katrien Cattoor; Ilse Coopman; Colin Beheydt

Afwezig

Philip Pierins; Minou Esquenet; Paul Jonckheere; Wouter Bossuyt; Brigitte Balfoort; Joannes Logghe; Florian De Leersnyder; Chris Marain; Arnold Bruynooghe; Christian Fillet

Secretaris

Colin Beheydt

Voorzitter

Annick Lambrecht
2023_GR_00206 - Politie - aankoop van divers meubilair - voorstel - wijze van gunnen - goedkeuring. 2023_GR_00206 - Politie - aankoop van divers meubilair - voorstel - wijze van gunnen - goedkeuring.

Motivering

Motivatie

De lokale politie Brugge zal dit jaar, wegens interne verschuivingen en personeelswijzigingen 2 bureeltafels, 4 rolluikkasten en 2 rolcontainers aankopen. Er zullen ook 51 ergonomische bureaustoelen aangekocht worden ter vervanging van versleten en/of defecte exemplaren. 

De open contracten FOR-CMS zijn ook voor de lokale politie toegankelijk.

De totale prijs voor 2 bureeltafels, 4 rolluikkasten, 1 vergadertafel, 2 rolcontainers en 45 ergonomische bureelstoelen bedraagt volgens de overeenkomst met de firma Pami 21.598,39 euro.

De totale prijs voor 6 roodlederen ergonomische bureaustoelen voor het onthaal bedraagt volgens de overeenkomst met de firma Dauphin 1.945,68 euro.

De totale prijs voor 8 vergaderstoelen bedraagt volgens de overeenkomst met de firma Kinnarps 1.184,83 euro.

De totale uitgave bedraagt 24.728,90 euro.

Er werd hiervoor 50.000,00 euro voorzien op artikel 33030/741-51 BU23.

Besluit

De gemeenteraad beslist:

Artikel 1

De gemeenteraad keurt de aankoop van 2 bureeltafels, 4 rolluikkasten, 1 vergadertafel, 8 vergaderstoelen, 2 rolcontainers en 51 ergonomische bureelstoelen goed.

Artikel 2

De gemeenteraad wijst de aankoop van 2 bureeltafels, 4 rolluikkasten, 1 vergadertafel en 45 ergonomische bureaustoelen in kader van het raamcontract toe aan de firma Pami, Industrielaan 20 - Nolimpark 1408 te 3900 Overpelt voor de totale prijs van 21.598,39 euro.

Artikel 3

De gemeenteraad wijst de aankoop van 6 ergonomische bureaustoelen voor het onthaal in kader van het raamcontract toe aan de firma Dauphin, Terbekehofdreef 46 te 2610 Antwerpen (Wilrijk) voor de totale prijs van 1.945,68 euro.

Artikel 4

De gemeenteraad wijst de aankoop van 8 vergaderstoelen in kader van het raamcontract toe aan de firma Kinnarps, Heide 15 te 1780 Wemmel voor de totale prijs van 1.184,83 euro.

Artikel 5

De totale uitgave van 24.728,90 euro zal benomen worden op begrotingsartikel 33030/741-51 BU 23 en zal gefinancierd worden met eigen middelen.