Recent moesten de collega's van Communicatie & Citymarketing hun procedure voor een gelijkaardige gunningsprocedure stopzetten. Musea Brugge en Communicatie & Citymarketing willen nu graag de krachten bundelen in de hoop een interessantere onderhandelpositie in te kunnen nemen.
We stellen voor om een mededingingsprocedure met onderhandeling uit te schrijven (boven de Europese drempel).
Deze procedure en timing verloopt als volgt:
SELECTIE (eerste fase): open oproep kandidaten na goedkeuring door gemeenteraad in de week van 31 mei.
De oproep en selectie gebeurt aan de hand van de selectieleidraad (zie bijlage).
Indienen van aanvraag tot deelneming op 1 juli 2023 om 10u.
GUNNING (tweede fase): de kandidaten die voldoen aan de selectiecriteria zullen de kans krijgen een offerte in te dienen aan de hand van het bestek.
Publicatie 17 augustus 2023.
De raamovereenkomst heeft een looptijd van 2 jaar en is tot 2 keer toe verlengbaar met een jaar (maximale duur: 4 jaar).
Aan de hand van een marktverkenning werd volgende raming bekomen:
- voor perceel 1: €205.289,24 (excl. btw) voor 4 jaar;
- voor perceel 2: €1.980.000 (excl. btw) voor 4 jaar.
De Gemeenteraad keurt de wijze van gunnen goed voor de aanstelling van een leverancier voor de raamovereenkomst voor video-opdrachten en creatieve contentcreatie via digitale technologieën via een mededingingsprocedure met onderhandeling (boven de Europese drempel).
De selectieleidraad voor de raamovereenkomst wordt goedgekeurd.